Vidpop software

0 comments
Not resolved
1.0
Details
Billing Practices
Customer service
Exchange, Refund and Cancellation Policy

I purchased the software package from 3 experts on Warrior forum. After the download, I had issues and opened a support ticket.

The product came with a iron clad 30 day guarantee plus a $100 dollars if your CPS didn't increase. CPA, heck I have waited over 3 weeks and no help with my ticket, let alone a refund. Keep your *** in England and don't promise on what you can't deliver. I have emailed 2 of the 3 gurus for assistance and all the first one could say was that it wasn't his product and to contact the "OWNER".

The "OWNER" has never responded to my several emails. If you were worth your weight in dog *** you would honor what you promote.

Reason of review: Warranty issue.

Monetary Loss: $107.

Preferred solution: Full refund.

  • Vidpop Software
  • Warrior Plus

You May Also Like